• 19-10-2005, 01:56:11
    #19
    Misafir
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    ben mi hep buralardaydım
    ilk defa post buraya kısmet oldu
    Bugün Schalke'liyiz
    Ehueheua. Istanbul'a gelmisken seni bi tokatliimde öle git
  • 19-10-2005, 02:47:17
    #20
    Banı Yersek ne gorecegimiz resim belli değilmi? Hiç geregi yok
  • 25-10-2005, 20:00:09
    #21
    gencmania adlı üyeden alıntı:
    Banı Yersek ne gorecegimiz resim belli değilmi? Hiç geregi yok
    Sadece göreecğimiz resim değil, resmi tersten göreceğimiz de belli
  • 25-10-2005, 21:09:07
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ploop adlı üyeden alıntı:
    size bir sır, ben alıyorum
    ehuehue hadi ordan alıyormus inanmam :P sen nerelerdesin cekcem kulaklarını :P özlettin kendini
  • 25-10-2005, 22:14:49
    #23
    Misafir
    Arkadaşlar ban yıyınce adamlar size başka bişi gösterıyor

    bu arada Mozilla 4 doları bıze vercegıne 4 dolarları toplayıp Microsoft amcama gıcıklık olsun dıye Onun evıne yollar
  • 25-10-2005, 23:01:42
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cahveci adlı üyeden alıntı:
    ehuehue hadi ordan alıyormus inanmam :P sen nerelerdesin cekcem kulaklarını :P özlettin kendini
    olm polonyalı geldi ya bizim eve, artık zor girerim yani nete. polonyalı > adsense
  • 27-04-2008, 21:45:25
    #25
    konu 2005 yılından 2008 yılına geldi hortladı konu kaçın