dada.net'den almak istedim olmadı.
bi video sitesi üzerinden alayım dedim olmadı (f ile başlayan galiba)
blogcu ile alayım dedim olmadı.
Normal web siteyle zaten cevap bile vermiyorlar.
şimdi bi blogspot ile başvurdum
Ücretsiz Temalar, Şablonlar bu siteye 2 defa -desteklenmeyen dil- yüzünden kabul etmediler.
Bedava Database'ler bu siteyide -sayfa türü- özgün içerik değilmiş falan filan.
Bana Bir Yol Gösterin Lütfen?
Ne İnatçıymış bu Adsense!
7
●596
- 04-11-2008, 18:56:26sonunda bende öyle yapcam galiba..OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2008, 22:14:50başvuru dururmum nedir diye diye bir mail at 2 dk içinde otomatik mail gelcek hiç beklemeden tekrar aynı maili gönder %99 cevap gelecek.CodErode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle