haydaaa buyur burdan yak :s
12
●1.455
- 14-11-2006, 20:18:21Herkes tıklama oranlarından şikayet ediyor ama bence ziyaretçinin boş yere reklama tıklamasının hiç bir anlamı yok..birdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örg: Bir hosting firması adwords aracılıgı ile reklam verdi ve boşa tıklamalar yüzünden hiçbir gelir elde edemedi. Herkesin yapacagı gibi ilk işi bir adwords reklamlarından vazgeçmek. Ama siz hosting ile ilgili güzel makaleler ve bilgi içerikli bir siteniz olsa güzel reklam yerleşimi olsa günlük ziyaretçiniz az olsa bile hem iyi bir tıklama oranı yakarsınız hemde özgün içerikten dolayı tıklamaya iyi bir ücret alırsınız.