2 adet siteme daha adsense onayı geldi çok şükür.
1.site yep yeni, temayıda forumdan bir arkadaştan almıştım.
27 ağustost tarihinde faliyete aldık,
Hazır içeriklerin üzerine 5-6 tane içerik girdim onaya gönderdim.
4-5 gün sonrada 3 tane siteyi daha onaya göndermiştim,bu sitelerde eski sitelerdi googleda indexleri vardı.
08.09.2020 tarihinde 1.site için red geldi, bunun üzerine sitedeki tema ile gelen içeriklerin tümünü kaldırdım.
1.site için forumda 500 kelimelik 4 adet makale satın aldım.
Şuan sitede toplam ,
21 tane içerik var.
Diğer içerikleri googledan aldım fakat kelimeleri cümleleri tamamen kendime göre özgün bir şekilde yorumlayıp içerikleri girdim.
Red sonrasında toplam 1-2 gün arayla 3 içerik daha girmiştim, eski içeriklerden bazılarını tekrar kaldırdım ( 500 kelime altı olanlar )
Yaklaşık olarak 8 gün sonra yani bugun 2.onaya gönderimden sonra onay aldı.
İçerik gerçekten çok önemli onay konusunda aklınızda bulunsun, 300-400 kelime ile google yetersiz görüyor açıklamaları.
Eski kopya içerikleri mutlaka google webmaster tools üzerinden kaldırma isteğinde bulunun aksi halde spam görecektir google.
Herşey tamam ama bu içerikler ile ziyaretçi gelmeyecek asıl şimdi başlıyoruz
)