Merhabalar,
Benim bir forum adresim var ve premium üyelerimin profilinde adsense reklamı göstermek istiyorum ancak ben bir şekilde google adsense reklamına birinin tıklayıp tıklayamadığını anlayabilirim ve bu reklamlara tıklanan profil sahibine bir sanal bakiye vereceğim ve bu parayıda sonra çekebilecek ben birinin reklama tıkladığını anlayabildiğim için google tarafında sorun çıkarmı yani ban riski vs. olurmu spam tıklamayı felan engelleyeceğim.
Adsense ile yapacağım bir projem hakkında
15
●304
- 16-08-2020, 22:52:372-3 günde banlanırsın Proje risk %2000MawiLarq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 23:05:28semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSpam tıklama veyatta zorla tıklatma olmayacak sadece birinin tıklayıp tıklamadığını kontrol edicem ve ona reklam göstericem bu ban sebebi olurmuEmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 23:07:36Google sizden doğal ve emek sonucu oluşan tıklamalar istiyor. Zorla tıklatma olmayacak fakat siz bunu herhangi bir ücretsiz kazanç yolları gibi bir yerde paylaştığınız anda ani olarak hit artışınız artacak ve google bunu farkedecek. Sonra elveda diyeceksinizMawiLarq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 23:11:34Saçma birşey yazıcam farkındayım ama bunu youtube gibi dev yerler yapıyor tabiiki onlar youtube biz bizizEmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olacak hak veriyorum ama google reklamları herkezde eşit değilmi yani net ban yermiyim heba etmek istemiyorum.
- 16-08-2020, 23:23:57hocam adsense ile uğraşılmaz tıklatacağınız reklamdan 10 kuruş kazanırsınız bunun yarısını adama verseniz beş lira için 100 kere tıklaması gerekiyor. Bunun yerine "cpa" reklam secin oradan da bir tane uygulama kurulum görevini verin 1-0.75 tl ortalama kurulum başı 10 kişinin telefonuna play storeden kursun alsın beş lirayı, illa adsense diyorsanızda özel arama ağına verin reklamı tbm si yüksek kelimelerden arayıp tıklasın örn: sanal ofis, sanal sunucu, online ofis, hosting domain gibi tbm si 5-7 tl olan kelimelere yönelin.
- 16-08-2020, 23:25:38Benim amacım otomatik bir sistem kurmak dediğiniz olayda otomatik yapmak zor gibi geldi ek olarak görev sistemlerine çok sıcak bakmıyorum.mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve kimin tıklayıp tıklamadığını da görmek ayrı bir çözülmesi gereken problem tabii