• 12-05-2020, 22:45:13
    #10
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 TL ads ücreti adsenseye gelince 0.05 dağıtıyor. Yüzde 68 şüpheli verdiği. Hesap soran yok, denetleyen yok. Ne bekliyoruz ki.
    %68i direk yayıncıya vermiyor zaten hocam tıklama başı, max vereceği oran %68 olarak geçiyor. 4k 5k verenlerde var aynı reklamdan kimisine 30kr veriyor kimisine 300tl, ziyaretçinin sitede olan davranışı kalma süreleri, reklama tıkladıktan sonra reklamverenin sitesindeki izlenim vs gibi bir çok kriteri hesaplayarak TBM'yi yansıtıyor, o yüzden %68 şüpheli değil aslında pek
  • 12-05-2020, 22:46:47
    #11
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %68i direk yayıncıya vermiyor zaten hocam tıklama başı, max vereceği oran %68 olarak geçiyor. 4k 5k verenlerde var aynı reklamdan kimisine 30kr veriyor kimisine 300tl, ziyaretçinin sitede olan davranışı kalma süreleri, reklama tıkladıktan sonra reklamverenin sitesindeki izlenim vs gibi bir çok kriteri hesaplayarak TBM'yi yansıtıyor, o yüzden %68 şüpheli değil aslında pek
    anladım tam açıklaması sizin dediğiniz gibidir. ama teorik olarak o oran var ya onu belirttim. teşekkürler bilgi için.
  • 12-05-2020, 23:05:56
    #12
    VHS
    System Creator
    Almanya adsense "Google Adwords" reklam ağı; 2 tık 0.02€ kazanç. Mikemmel!
  • 14-05-2020, 12:44:50
    #13
    MoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya adsense "Google Adwords" reklam ağı; 2 tık 0.02€ kazanç. Mikemmel!
    TBM 0,11 Olunca ben (ağlanacak halimize gülüyoruz)
  • 14-05-2020, 15:28:53
    #14
    Haber sitesi 0.6 kuruş bu ay. Google news te haber çıkarsa 8 kuruşa çıkarıyor. Rezil ötesi bir durum
  • 14-05-2020, 20:49:18
    #15
    Bugün 7 tıklama gelmiş ,088 kuruş 😂 şaka gibi..
    Sitem haber sitesi bu arada
  • 14-05-2020, 20:57:01
    #16
    VHS
    System Creator
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TBM 0,11 Olunca ben (ağlanacak halimize gülüyoruz)
    0,01 nedir yaa. 0,11 TBM'de o gifteki dayıyla yarışırım
    Durumlar aynı, reklam yerleşimleri iyi durumda olsada tbmler malesef dip. Umarım toparlanır en kısa sürede.