• 08-05-2020, 10:52:16
    #1
    Arkadaşlar 15 gün önce adsense ekledim hala hazır hale getiriliyoe diyor kodu ekledim onaya gönderdim. Reklam yerlerini eklememe vs. Ya da otomatik reklam yapmama gerek yok değil mi onaya gönderip beklesem yeterli? Hala hazır hale getiriliyor diyor 20 gün olduğu saman iptal edeceğim tekrar göndereceğim? Sizce?
  • 08-05-2020, 10:56:18
    #2
    İptal etmen süreci uzatacaktır , sitene adsenseye başvurduktan sonra çok fazla içerik girdiysen sayfaları incelemeleri biraz sürecektir.
  • 08-05-2020, 11:26:24
    #3
    Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İptal etmen süreci uzatacaktır , sitene adsenseye başvurduktan sonra çok fazla içerik girdiysen sayfaları incelemeleri biraz sürecektir.
    evet içerik girişi yaptım