• 27-04-2020, 17:56:33
    #1

  • 27-04-2020, 17:58:19
    #2
    Şaka gibi dibin dibi de varmış
  • 27-04-2020, 18:02:04
    #3
    Yok artık bende 0.05 diye üzülüyordum
  • 27-04-2020, 19:02:36
    #4
    bende admob a yeni başladım şuan yüksek sanırım ama üzülmeye ne zaman başlarım arkadaşlar sizde en başta nasıldı
  • 27-04-2020, 20:28:14
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayfa TO nuz dışında her şey çok kötü
  • 28-04-2020, 03:28:47
    #6
    Sektörü merak ettim,sakıncası yoksa paylaşır mısınız PM ile?
  • 28-04-2020, 09:35:08
    #7
    Vallahi bende 0.19 diye üzülüyordum 😀 yoksa bana reklam kısıtlaması mı koydu diye de üzülüyordum. Demek herkeste öyle.
  • 29-04-2020, 02:28:41
    #8
    şuan böyle sizce değer nasıl

  • 30-04-2020, 13:03:43
    #9
    Gayet normal yabancı sektördede düşüş yaşıyoruz TBM olarak.

    Sektörler kapanıyor sokağa çıkma yasakları var hemen hemen her ülkede, alışveriş mağazaları kapanmış.. Online alışverişte kargo sıkıntıları vs. boy gösteriyor..

    Virüs her sektörde ister istemez reklam verende reklamını düşürüyor yada vermeyi bırakıyor..