Sizce bu oranlar nasıl arkadaşlar... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce bu oranlar nasıl arkadaşlar...
23
●
1.463
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sizce bu oranlar nasıl arkadaşlar...
1
2
3
15-09-2008, 02:47:29
#1
Fatih AKSOY
Sayfa gösterimleri 4.723
Tıklamalar 183
Sayfa TO 3,87%
Sayfa eBGBM 1,11 $
Kazanc 5,22 $
Tecrübelerinizden faydalanabilirsem ne mutlu
bu arada sitenin tekil hiti 2k
15-09-2008, 02:49:58
#2
ByMeTaNeT
Üyeliği durduruldu
Sitede diğer arkadaşların gösterdiği verilere göre oldukça güzel.
15-09-2008, 03:10:35
#3
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Sayfa gösterimine göre tık oranı az gibi.Ama kazanç güzel bence.
15-09-2008, 03:21:15
#4
ercan
Reklam yerleşimin zayıf sanırım , tıklama oranı biraz az. minumum 200'lerde seyretmesi lazım bence.
15-09-2008, 11:50:22
#5
netevren
Bana kalırsa gayet iyi. 4-5 katı gösterime 350 tık alıyorum. 8 $ ı geçmiyor.
15-09-2008, 12:02:35
#6
UfuX
Çok İyi Çok ..
1.740 Tıklama
47,92 $
15-09-2008, 13:54:31
#7
Gookhan
bende o civarda alıyorum. normal sayılır.
15-09-2008, 15:47:10
#8
itsup2u
Gayet ıyı oran
15-09-2008, 21:05:46
#9
cyberbob
2000 tekile 4723 gösterim biraz zayıf kalıyor kanımca. Yani bu ne demek gelen ziyaretçi ortalama 2 yada 3 sayfa gezmiş. Tıklama oranı normal gibi ama tıklama başına verdiği ücret az . Bu tıklamaya ben 10 dolar civarında kazanıyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler