• 14-09-2008, 00:32:03
    #19
    Üyeliği durduruldu
    TRScriptos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vodafone mu kassak
    kas kas şu an gene çıkmaya başladı ...
  • 14-09-2008, 00:38:06
    #20
    Arkiler adsense forumunda adtech lafları geçiyor.

    Adteche mi ati bu vodafone reklamı bilelim ona göre cebimizi açalım
  • 14-09-2008, 00:45:21
    #21
    bu reklamlar sanırım gece yarısından sonra çıkıyor. 2 gündür takip ediyorum. Alakası bile olmayan yemek tarifi blogunda 2 gündür 00:30 dan sonra çıkmaya başladı. Normalde hep içerikle alakalı reklam çıkıyordu, 2 slotta birden vodafone var.

    edit: 3 slotu da kapladı
  • 14-09-2008, 01:19:37
    #22
    Üyeliği durduruldu
    TRScriptos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu reklamlar sanırım gece yarısından sonra çıkıyor. 2 gündür takip ediyorum. Alakası bile olmayan yemek tarifi blogunda 2 gündür 00:30 dan sonra çıkmaya başladı. Normalde hep içerikle alakalı reklam çıkıyordu, 2 slotta birden vodafone var.
    edit: 3 slotu da kapladı
    çok iyi abi
    bende koyucam ama reklamları değiştirmek istemiyorum

    3 sınır var

    hiç ellemiyom
  • 14-09-2008, 01:23:19
    #23
    Sen bence o blogdaki reklamları tasarıma yedirme çalış. Aynı tema ile yayın yapan blogları bir araştır. Gerekirse renk kodlarını değiştir, arka planla oyna. Reklam ben burdayım diyor.