deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eskiden iyimiş , resmen bütün işlerimi aksattılar tebrik ediyorum çalışanların suçu yok olsa açıp küfredecektim
251
●15.437
eskiden iyimiş , resmen bütün işlerimi aksattılar tebrik ediyorum çalışanların suçu yok olsa açıp küfredecektim