ben 4 ünüde kullanıyorum
adsense de sadece denizbank kullanıyorum tavsiye ederim ben bazen kızıyorum milletin parası geldikten sonra geliyo diye ama oda benim sabırsızlığım
23.Eki.2006 ödeme işlemde
251
●15.437
- 26-10-2006, 19:49:48Üyeliği durdurulduÜzülerek söylüyorum yok sanırımMrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle