• 19-05-2020, 03:35:15
    #19
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabanci trafigim icin h12-media kullaniyorum. Adsenin 45-50 dolar aliyordum, burada 15-20 dolar aliyorum. Bekleme filan yok her hafta paypal hesabima aliyorum odemeyi.

    payooner veya bitcoin ödeme seçenegi varmıdır ?
  • 23-05-2020, 16:09:19
    #20
    mdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, son zamanlarda Adsense onay alınmamasından dolayı farklı bir firma ile çalışmak istiyorum.
    • Tıklama başına maliyeti yüksek olan bir firma önerebilir misiniz?
    Forumda bazı firma tavsiyeleri var ve bunların çoğunu okudum fakat aradığım cevabı tam anlamıyla bulamadım. umarım bu konuda tecrübesi olan birisi çıkar.
    Merhaba aylık ziyaretçi vb durumunuz hakkında bilgi verirseniz, Türkiye AdX üyesi olarak yardımcı olabiliriz.

    iyi çalışmalar.