bu uyanıklık serbestmi :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu uyanıklık serbestmi :D
17
●
1.264
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
bu uyanıklık serbestmi :D
1
2
09-09-2008, 19:54:13
#10
MaxidaTa
Banlanmış olabilirmi
ben sitesinde adsense reklamı göremedim boş reklam kısımları
09-09-2008, 19:56:25
#11
UfuX
09-09-2008, 19:57:24
#12
Aps
Üyeliği durduruldu
Burdan hit geldiğini anlayıp şikayet edilip banlanma korkusu ile de kaldırmış olabilir
Dün orada aradığın aşağıdakilerden birimi diye bir yazı vardı oda kaldırılmış
09-09-2008, 20:01:49
#13
MaxidaTa
Arkadaşın sitesindeki sesini duyur güzelmiş ya
arkadaşlar aynısından nasıl yapabilirim hazırmıdır bu bilgilendirirseniz sevinirim
09-09-2008, 20:06:19
#14
foyun
Üyeliği durduruldu
banlanmış bile, kaynakdan ads kodlarını görebilirsiniz kaldırma yapmamış fakat banlanmış.
09-09-2008, 20:08:45
#15
Omer
Kodlar sitede duruyor banlanmış arkadaş
09-09-2008, 20:12:24
#16
Tillom
sanırım arkadaş banlanmış
09-09-2008, 20:16:15
#17
Pron1ck
Üyeliği durduruldu
Konuyu açan arkadaş maxigeyiğe açsaydın daha iyi olurdu.Bile bile açmışsın konuyu
09-09-2008, 20:21:26
#18
Zwolle
kesin ban
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler