• 02-04-2020, 02:36:28
    #10
    Neden durdursun ki, mantık dışı
  • 02-04-2020, 02:37:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet 4 hesabımda aynı mail gelmiş geçmiş olsun adsense türkiye'yi kapıyor.


    Not : şaka amaçlı arkadaşlar 1 nisanmış ya

    kapatamaz anlamında türkiye'yi kapatıyor yazdım yani
  • 02-04-2020, 02:43:46
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ucuzsiparis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 4 hesabımda aynı mail gelmiş geçmiş olsun adsense türkiye'yi kapıyor.
    Mailin ekran görüntüsünü paylaşabilir misin hocam
  • 02-04-2020, 02:47:01
    #13
    BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailin ekran görüntüsünü paylaşabilir misin hocam
    İlginç bana gelen bir mail yok
  • 02-04-2020, 02:53:41
    #14
    Bende de mail yok imkansız bence
  • 02-04-2020, 03:13:34
    #15
    Prim yapılacak başka bir konu yok muydu?
  • 02-04-2020, 13:51:27
    #16
    Herkes ne kadar şakacı
  • 02-04-2020, 14:45:34
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu tür konuları açmayın boş yere zaman kaybı biri şaka yapmış yok böyle bir şey sadece onaylama yapmıyor.Moderatöre söyleyip konuyu açan arkadaş kapatmasını rica edebilirsin.
  • 02-04-2020, 14:48:37
    #18
    dünden kalan güzel bir şaka sadece