evet 4 hesabımda aynı mail gelmiş geçmiş olsun adsense türkiye'yi kapıyor.


Not : şaka amaçlı arkadaşlar 1 nisanmış ya

kapatamaz anlamında türkiye'yi kapatıyor yazdım yani