• 11-03-2020, 15:11:39
    #10
    Reklam dengesi ve kazanç durumuna tam hakim bir arkadaş nasıl bir denge var anlatabilir mi
  • 11-03-2020, 15:15:36
    #11
    pertev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Google'ın yeni reklam dengesi. Bana diyorki sen nereye düşürürsen düşür, senin paranı kesmeyeceğim. Güzelmiş
    Aslında sana öyle demiyor Tahmin olarak %100 gösteriyor sen %1 kullandığın zaman ancak net sonuç çıkar
  • 11-03-2020, 15:18:58
    #12
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında sana öyle demiyor Tahmin olarak %100 gösteriyor sen %1 kullandığın zaman ancak net sonuç çıkar
    Son dönemde kafasına göre takılıyor aslında. Reklam dengem %42 de idi. %53 reklam göstermiş şimdiye kadar. Şu an çektim %10 a. Sayfa BGBG 10,47 ye fırladı, Gösterim 3,91 e.
  • 11-03-2020, 15:19:21
    #13
    Google'ın önerdiği kullanıcı deneyimi çizgisinin hemen sağına getirip varyasyon olarak çalıştırın. 2 gün izleyin. Sektöre göre değişir bu olay. Ama sitenizde çok reklam var ve kullanıcıları sıktığınızı düşünüyorsanız söylediğim yere çekip kullanabilirsiniz. Reklam görüntülenmesi %50'ye yakın azalır ama kazancınız %2-3 azalır tahmini. Kullanıcı deneyiminden artınız olur, sayfada bağlı kalma süresi yükselir, hemen çıkma oranı düşer. Dolaylı yönden avantaj.
  • 12-03-2020, 17:13:04
    #14
    Dün akşam Reklam Dengesini %10 a çekmiştim. Gelir uçmuş. Şu an gösterim BGBG si 19,84 TL. 2941 gösterime 58,34 TL gelir olmuş.
  • 12-03-2020, 18:26:51
    #15
    pertev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam Reklam Dengesini %10 a çekmiştim. Gelir uçmuş. Şu an gösterim BGBG si 19,84 TL. 2941 gösterime 58,34 TL gelir olmuş.
    Miktar değilde yüzdelik üzerinden konuşursak çıkarım yapılabilir. xx tık vardı yy oldu.tbm zz idi tt oldu. sayfa to bb idi cc oldu. gibi.
  • 12-03-2020, 19:58:44
    #16






    Bugün bir miladı yaşıyorum. Yıllardır emek verdiğim siteme artık google ın da değer verdiğini görmenin mutluluğu var. Alanında aramalarda ilk sayfada ilk sırada veya 2.-3. sırada olmanın nihayet karşılığını görüyorum.