Reklamı Nereye Koyayım :)
10
●979
- 31-08-2008, 18:06:49Üyeliği durduruldubütün mesajlara koymayacağım zaten, sadece 1 mesaja koyacağım, hangisi daha verimli olur diye sordum
- 31-08-2008, 19:49:20sayfanda 5 mesaj gösteriliyorsa 2. uygun olur neden dersen hemen ortada çnki direk herkez görür + resim reklam koy daha çok geliri olur
10 mesaj gözüküyorsa 4. nün başına felan koy