• 24-08-2008, 15:24:39
    #37
    Üyeliği durduruldu
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google oranlardan dolayı niye banlasın ki
    sen bakma yok 1000 doları geçince banlarlar yok sayfa to oranı bilmem kaç olursa banlarlar yok ortalama 100 dolar kazanıp bir sonraki ay 500 dolar kazanırsan banlarlar ..hepsi paranoya..
    söylediğim sebeplerin hepsi kaç defa oldu 2 senedir hem aynı hem ayrı ayrı sitelerde
    3,62 güzel bir orandır ama tık başı çok az kazanıyosun
    bu durum bende mevcut ama ... ? yanı normal kazancımın 4 katına cıktım ? ama hitimde arttı ? benım sucum degıl kı ?
  • 24-08-2008, 15:34:07
    #38
    herkese var bize bişe yok :S İçerik için AdSense 1.398 1 0,07% 0,00 $ 0,01 $
  • 24-08-2008, 15:34:10
    #39
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu durum bende mevcut ama ... ? yanı normal kazancımın 4 katına cıktım ? ama hitimde arttı ? benım sucum degıl kı ?
    ya suç niye senin olsun

    bak bir örnek vereyim

    benim sitelerin hepsi ingilizce

    arada sırada social bookmarking sitelerine(digg,fark,reddit) gibi yerlere bir post gönderiyorum

    sıkı dur ortalama 500 hiti olan site 1 hafta boyunca 12k ile 15k arasında değişti..hem de turizm sitesi hem de ingilizce..günlük 5 dolar olan gelir 60$ dan aşağıya düşmedi 1 hafta..sonra yavaş yavaş azaldı tabi

    2 ay sonra yine aynı olay oldu..bu sefer 40$ larda gezdi...sonuçta ne oldu..eşşek yüküyle bana göre tabi para kazandım

    yani hile hurda yapmadıktan sonra bir halt olmaz..kaldı ki google ın blogunda linki bulursam veririm bu konuya açıklık getirildi.adamlar dedi ki..tabi de hitleriniz çeşitli sebeplerden dolayı artabilir.dolayısıyla para kazanırsınız..hiç bir problem de teşkil etmez..bu çıklamaları niye yapıyorlar..dönem dönem hangi konu hakkında çok mail gelirse bloglarında açıklıyorlar
  • 24-08-2008, 15:37:16
    #40
    Ya benimde yabancı sitelerim çok düştü arkadaşlar... Eskiden tık başına 1.65$ veren site şimdi 0.20$ neden olabilir sizce..
  • 24-08-2008, 15:41:47
    #41
    Üyeliği durduruldu
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya suç niye senin olsun
    bak bir örnek vereyim
    benim sitelerin hepsi ingilizce
    arada sırada social bookmarking sitelerine(digg,fark,reddit) gibi yerlere bir post gönderiyorum
    sıkı dur ortalama 500 hiti olan site 1 hafta boyunca 12k ile 15k arasında değişti..hem de turizm sitesi hem de ingilizce..günlük 5 dolar olan gelir 60$ dan aşağıya düşmedi 1 hafta..sonra yavaş yavaş azaldı tabi
    2 ay sonra yine aynı olay oldu..bu sefer 40$ larda gezdi...sonuçta ne oldu..eşşek yüküyle bana göre tabi para kazandım
    yani hile hurda yapmadıktan sonra bir halt olmaz..kaldı ki google ın blogunda linki bulursam veririm bu konuya açıklık getirildi.adamlar dedi ki..tabi de hitleriniz çeşitli sebeplerden dolayı artabilir.dolayısıyla para kazanırsınız..hiç bir problem de teşkil etmez..bu çıklamaları niye yapıyorlar..dönem dönem hangi konu hakkında çok mail gelirse bloglarında açıklıyorlar
    anladım kardeşim. açıklaman için cok sagol. iyi kotu kazancımız var.. yanı yok sebepten ban almak ıstemedıgım ıcın kıllandım acıkcası.. deidiğin gibi ise içim rahatladı sagolasın +rep
  • 25-08-2008, 17:44:49
    #42
    Şu kontorcüler bitsin,ondan sonra herkesin kazancında artma olur ) ben de hiç bir artma yok zaten bi kazanç da yok )
  • 26-08-2008, 00:48:35
    #43
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar gunluk 15-20 tıkım oluyo gelen yarım dolar bu ne ki basta 3 dolar veriyodu gecinip gidiyordum iste
  • 26-08-2008, 00:52:25
    #44
    15-20 tıka yarım dolar çok normal bi oran bence eğer siteniz çok iyi bi konu hakkında değilse. eğer yeni kullanmaya başladıysanız o yüzden yüksek vermiş olabilir başlarda.
  • 26-08-2008, 00:57:19
    #45
    Üyeliği durduruldu
    eğitim konusunda sitemiz nasıl simdi 20 tık yarım dolar mı olacak hep