1 site de 2 farklı adsense hesabı olabilir mi?
örnek olarak 1. sayfada bir adsense 2 . farklı sayfada bir adsense
veya aynı sayfada 2 si beraber olabilir mi?..
1 site de 2 farklı adsense hesabı olabilir mi?
7
●1.509
- 20-08-2008, 10:57:28
- 20-08-2008, 11:10:10bence gereksiz.tek hesap yetmiyor mu
.neden böyle birşey istiyorsunuz ki?
- 20-08-2008, 12:18:29Bi kişiyle ortak olabilir.Systemaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda arkadaşın bahsettiği gibi bir sayfada iki hesap olamaz. Başka sayfalarda olabilir. - 20-08-2008, 12:47:15MuTAs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında bende bunu düşünüyordum.ama emin olmak istedimgfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olabilir derken aynı hesabı aynı yerde kullanabilirmiyim..çelişkiye düşmek istemiyorum ama biraz açıklarsanız ban yemeliyimwinston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizce diye bişey sormadım olur veya olmaz diye cevap vermeniz yeterli ama genede merakınız için yazayım. site iyi hit alıyor 2 arkadaş kullanıcaz kimin sayfalarına tıklanırsa o kazansın adam 100 sayfa eklemiş ben 400 sayfa neden kazancımı böleyimki..Systemaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-08-2008, 13:07:03Eposta Aktivasyonu Gerekmekteyok öyle birşeygfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir sitede de,bir sayfada da 2 farklı adsense hesabı kullanılabilir
çok sorulan sorulardan biri olduğu olduğu için kısa bir müddet önce google adsense resmi blogundan bu açıklamayı yaptı ve evet kullanabilirsiniz dedi
hesapların 2 side sana aitse yakalamadıkları sürece kullanabilisin aynı sitede veya aynı sayfada farketmez
Adsense Resmi Blog
ordan alıntı
A number of publishers have asked us if it's acceptable to place multiple publishers' ad code on the same page or site
The answer is that yes, we do allow this. - 20-08-2008, 13:31:30kesinlikle olabilir... aynı sitede, ynı sayfada hatta aynı yazı içinde bile farklı adsense hesabı kullanbilirsiniz tabi 3 reklamı geçmeme şartı yine geçerli...kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten bazı gelir paylaşım sitelerinde de bu yapılıyor, kullanıcılar kendi yazılarına kendi reklamlarını koyuyorlar...
.neden böyle birşey istiyorsunuz ki?