• 11-10-2006, 18:00:12
    #10
    msn deki lere sitedeki üyelere rica edersen kullanıolar

    ki muse sevenler için ordaki muse damgası bile yetio
  • 12-10-2006, 12:54:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ben bunu aynen bu şeklide kullanıyorum.. (ama şekli daha güzel)

    google kendi aramalarında farklı font kullanıyo bizim arama sonuçlarında farklı font. bu fontu değşimek istiyom orijinal google gibi

    museninki
    http://www.google.com.tr/custom?hl=t...esearch=&meta=

    orijinali
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...27da+Ara&meta=

    Times New Roman istemiyoruzzz
  • 12-10-2006, 13:23:44
    #12
    evet orjinal font olsa dahada süper olurdu
  • 12-10-2006, 14:33:08
    #13
    evt bizde arial istiyoruz
  • 12-10-2006, 15:14:59
    #14
    Greyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet orjinal font olsa dahada süper olurdu
    "ISO-8859-9" kodu, "UTF-8" ile değiştirirseniz Orjinali gibi olacaktır
  • 12-10-2006, 21:51:22
    #15
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "ISO-8859-9" kodu, "UTF-8" ile değiştirirseniz Orjinali gibi olacaktır
    işe yaradı sağol
  • 12-10-2006, 22:04:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ben açamadım ya siteyi
  • 15-06-2007, 01:48:49
    #17
    bu işte para var .)
    tek günde 90 dolar gibi .)
  • 15-06-2007, 01:56:09
    #18
    link kırık anlayamadım