• 03-08-2008, 21:36:43
    #10
    evet eminim, hadi olmadı diyelim son hakkımıda ona deniyecem.

    0,03'ü deniyorum son kez o zaman, kendimi intihar bombacısı gibi hissediyorum.
  • 03-08-2008, 21:37:07
    #11
    0,03 imkansız kardeşim..
  • 03-08-2008, 21:39:33
    #12
    ee o zaman, 0,2 olup olmadiği birşeyi değiştirmiyor gibi. :S abi bu ne ya. yılan hikayesi.
  • 03-08-2008, 21:41:28
    #13
    bekle biraz derim başka yardım eden olur. yada yarın bankaya gidip ödeme hesap raporu mu ne deniyor onlardan al
  • 03-08-2008, 21:42:26
    #14
    10 gün içinde kontrol edilmezse noluyor ?
  • 03-08-2008, 21:43:09
    #15
    bankamatik akrtın yoksa bankaya git banka cüzdanını işlettir...orada yatan miktar çıkar
  • 03-08-2008, 21:54:24
    #16
    aynen bankadan veya interaktif bankacılık sistemlerinden direk yatıranı ve miktarı görebilirsin
  • 04-08-2008, 15:46:13
    #17
    p.tesi yoğun, bakalım yarın fırsat bulabilecezmi, muhabbete bak yea.