Öncelikle merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır gelmeyen pinim için 1 ay önce ptt kargoya gittiğimde ilgilenmeden başlarından savdılar. Tanıdık bulduk ve bugün gittiğimde tanıdıkla 3 piniminde mahallelerin posta biriken kısmında çıktı ve son geleni aldım diğerlerini çöpe attım. Siz siz olun gidin bakın çünkü tanıdık dedi ki ptt kargo bu işlerde sorumsuz birikir öyle getirirler ki birsürü birikmişti bütün mahallelerde postalar. Şimdi bakiye kesinleşmesini bekliyorum bütün kazancımı çekmek için. İnşallah bekleyen arkadaşların pinleri de en kısa sürede gelir.
Sonunda pinim geldi(ben aldım)
12
●739
- 21-06-2019, 19:08:49Hocam biraz böyle sizin lafınızın üzerine ayıp olacak ama xxxx bakiyem ve xxxx bu ay kazancım mevcut. Bu zaten tek hesabım değil kusura bakmayın tekrardan kesinlikle gösteriş değil.SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2019, 19:44:27inşaAllah, darısı başıma artık. Tavsiye için teşekkürlerblueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle