Düzelecek diye beklerken her geçen gün daha da kötüye gidiyor tıklamalar. Hit değişmiyor gösterim değişmiyor ama tıklama her zamankinin yarısından da az.
Artık bu problemlere şaşırmıyorum. Tıpkı youtubedan para kazanma gibi adsense'nin de sonu birgün gelecek gibi duruyor. Birden değil yavaş yavaş. Geliştirmezlerse tabi