Bugün adsense fazla veriyor :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün adsense fazla veriyor :)
42
●
3.151
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bugün adsense fazla veriyor :)
1
2
3
4
5
15-07-2008, 14:05:34
#10
pyromus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ya günde +- 50 $ kazanırım genelde de bu saatlerde bu kadar kazanmıyodum. son dönemlerde böyle oldu.
15-07-2008, 14:07:03
#11
maktug35
bende de bi fark yok :/ .. 0.2 veriyor tık başına
15-07-2008, 14:09:27
#12
SeaL05
Bende 10 Tık 0,20 :S Tık Başı 0,2 Yani Bende Değişme yok
15-07-2008, 14:12:22
#13
gukti
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bana da dün çok iyi vermişti. sabah baktığımda 2 tık 0.57$ vardı.
15-07-2008, 14:23:19
#14
ozk4n
1.849
61
1,77 $
bende hala aynı
15-07-2008, 14:44:16
#15
SABOCES
içeriğide verin tam olsun
15-07-2008, 15:06:53
#16
Gazali63
enteresan bende hiç bi değişiklik yok hala çok cimri
15-07-2008, 15:13:20
#17
Yasin21
şu ingilizceyi sevmem ama her yerde karşıma çıkıyor öğrenmek farz oldu
azıcık biliyorum ama
15-07-2008, 15:28:55
#18
myqatsel
google vermiyor bu parayı reklamveren veriyor..
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler