• 15-07-2008, 14:05:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya günde +- 50 $ kazanırım genelde de bu saatlerde bu kadar kazanmıyodum. son dönemlerde böyle oldu.
  • 15-07-2008, 14:07:03
    #11
    bende de bi fark yok :/ .. 0.2 veriyor tık başına
  • 15-07-2008, 14:09:27
    #12
    Bende 10 Tık 0,20 :S Tık Başı 0,2 Yani Bende Değişme yok
  • 15-07-2008, 14:12:22
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da dün çok iyi vermişti. sabah baktığımda 2 tık 0.57$ vardı.
  • 15-07-2008, 14:23:19
    #14
    1.849
    61

    1,77 $
    bende hala aynı
  • 15-07-2008, 14:44:16
    #15
    içeriğide verin tam olsun
  • 15-07-2008, 15:06:53
    #16
    enteresan bende hiç bi değişiklik yok hala çok cimri
  • 15-07-2008, 15:13:20
    #17
    şu ingilizceyi sevmem ama her yerde karşıma çıkıyor öğrenmek farz oldu
    azıcık biliyorum ama
  • 15-07-2008, 15:28:55
    #18
    google vermiyor bu parayı reklamveren veriyor..