blogda reklam çıkınca anladım.
hazır hale getiriliyor hk.
13
●1.706
- 04-02-2019, 22:20:111,5 ayda onay alabilmek güzel abimhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kutlarım sizi... biz daha beklemedeyiz 1 ayı gectik. herhangi birsey yaptınız mı onay almakicin ? tema yada daha baska birsey ?
- 10-02-2019, 17:23:07biraz bekleyin derim blogspot sitesi olduğundan dolayı acele etmeyinBonital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2019, 21:42:011,5 aydan fazla bekliyorum halen sonuc alamadımesrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
