Arkadaşlar google adsense hesabım ı bayadır kullanmıyodum şimdi yeni reklam kodu oluşturdum kaç gün oldu hala yeni yazıyor etkin olmuyor ve eski yaptıklarım pasif olmuş nasıl düzelticem bu olayı bi bilginiz var mı ?
bayadır derken mayıstan önceki bir tarihse google adsensenin malum yeni bir sözleşmesi vardı kabul edip devam edeceksin etmeyip 22 mayısa kadar kullanacaksın diye onu kabul etmediysen hesabın deaktif olmuştur