• 13-07-2008, 03:30:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kontorcülerin seçtiği kelime genelde indir kelimesi..
    mode otel sözcüklerini seçemezler çünkü adwords ün onlar için istediği tık oranı yüksek
  • 13-07-2008, 04:22:55
    #11
    BEnim anlamadığım da şu. Yani bişeyler indirmeye çalışan insanlar genelde aptal mı oluyor? Çünkü düpedüz dolandırıcılık yapıyor bu kontor reklamları.
  • 13-07-2008, 04:37:03
    #12
    örnek benim 18 yaşında kazma akrabam adam 100 kontör kazandınız yazısını gördümmü tıklıyo, her türlü reklama tıklıyo ondan da okuldan atıldı zaten
  • 13-07-2008, 13:30:27
    #13
    Misafir
    cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontorcülerin seçtiği kelime genelde indir kelimesi..
    mode otel sözcüklerini seçemezler çünkü adwords ün onlar için istediği tık oranı yüksek
    walla doğru söylüon , farkında olmadan 4 ayak ustune düşmüşüm
  • 13-07-2008, 13:39:36
    #14
    Üyeliği durduruldu
    GosuNinja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç dusundunuzmu yunanlar adsenseden n kdr kazanıyor diye ? 10milyon nufus bunun internet bağlantısı olmayanları yaşlıları vs cıkarırsak 6-7 milyonu kalır , bunun n kdrı sızın sitenize girip tıklıck? turkıyede 70 milyon insan 20 milyon net kullanıcısı var , biz yine avantajlıyız birçok ülkeden isvicre isvec polonya danimarka hollanda fln

    Yunanistan 100 kişide net varsa 1 kişinin sitesi var 100 usere 1site düşüyor
    Türkiye 1000 kişide net varsa 10 kişinin sitesi var ve yine 100 usere 1site düşüyor
  • 13-07-2008, 14:12:20
    #15
    Misafir
    crackey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yunanistan 100 kişide net varsa 1 kişinin sitesi var 100 usere 1site düşüyor
    Türkiye 1000 kişide net varsa 10 kişinin sitesi var ve yine 100 usere 1site düşüyor
    mantıklı da user diye bi kelime göremedim ben türk lügatında