Televizyonda bile diziler sadece TRT Kanallarında yayınlanıyor. Ocak ayı boyunca reklam veren olmayacağı için bu şekilde gelir dibin dibi olur diye düşünüyorum.
şuan da TR sitem geçmişte 30 kuruş civarında seyir ederken şuan da 5-6 kuruş seviyesinde seyir ediyor...
Ama artik cidden yeter!
44
●3.605
- 11-01-2019, 21:05:54Üyeliği durdurulduTıklama oranın nasıl hocam düşüş aynı mı onda da
- 11-01-2019, 21:09:50şirketlerin reklam bütceleri vs derken marta kadar boyle gider
- 11-01-2019, 22:52:46adsense üzerinden bir gelirim yok ama bildiğim kadarıyla her yılın ilk dönemi reklam piyasasında bu düşüş oluyor. reklam gelirleri düşük olduğu için reytingleri tavan olan diziler bile ara veriyor birkaç bölüm şu anda. şirketler reklam politikalarını düzenlemek, yeni yıl için bütçe planlaması yapmak amacıyla reklamlarını bir süre piyasadan çekiyor olabilirler. bu anlamda normal bir durum gibi görünüyor.
- 11-01-2019, 23:53:02amacım para kazanmak değil çok şükür. 😊 Zamanında yazmıştım öyle braktım siteyiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2019, 19:05:45Bu mesaj "adsense tüyoları top 10" içinde yer alan bir bilgiyi içeriyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2019, 00:38:12Geçen sene yaxdan itibaren günlük 25TL atıyordu şimdi hitim gösterim vs daha fazla sayılır 3-6TL arıyor.Anlamadım gitti.Admatic geçsemmi diye düşünüyorum

