bu gece 03:00 sularında youtube kanalım için adsense başvurusunda bulunmak istedim. Kanalımı mail adresime bağlarken ülke sordu bende ingiltereyi seçtim hangi cesaret yaptım bende bilmiyorum
sabah kalktığımda hesabınızı kullabilirsiniz artık diyordu sayfadaki bütün para birimleri sterlin olarak görünüyor kazanacağım paralar sterlin olarak mı yatacak hesaba? Yoksa yanlış birşey mi yaptım https://prnt.sc/m1t5c5
ingilterede yaşayan bir tanıdık bulmak lazım