• 08-07-2008, 01:01:40
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bana sorsana hangi tarihte başvurursam onay alırım diye ?
    AO ile bile başvurayım ( o tarihlerde ) onay alırım.
    Yazıyoruz ama insanlar negatif bakmaktan güneş ışığını görmüyor
    Nasıl yapıyorsunuz bunu =)
  • 08-07-2008, 01:07:03
    #11
    evet adsensenin kafası güzel
    benim bi ark hiç anlamaz bu işlerden piczo.com dan bi tane site yapmış c/p site dedim onay vermicek
    ertesi gün bi baktım onay vermiş
    sonraki 10 günde 10$ para toplamış yuh dedim.
  • 08-07-2008, 01:17:52
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Valla 2 aydır ugraşıyorum adsense hesap almak için siteyi hergün güncelliyorum ama cevap yok.
    gelde sinirlenme şu olaya
  • 08-07-2008, 01:21:10
    #13
    aynı şekilde benim kuzen forumotiondan free forum aldı 40-50 post attı aldı.Banlandı başka isimle yine aldı

    biz para saydığımız sitelerimize alamıyoruz
  • 08-07-2008, 01:22:05
    #14
    Misafir
    adtech mi , reklam şekline kalite versin ,alakalı reklam çıkarsın , zırt bırt super arkadas reklamı yayınlamasın , birde adsensedeki bağlantı reklamları gibi reklam yapsın ( asıl para ordan gelio ) hemen gecerim!
  • 08-07-2008, 01:26:05
    #15
    RecomeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yapıyorsunuz bunu =)
    fazla takip edip not alıyorum sanırım bilgisayarlarımın etrafındaki çizileri görmenizi isterdim
  • 08-07-2008, 01:29:11
    #16
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazla takip edip not alıyorum sanırım bilgisayarlarımın etrafındaki çizileri görmenizi isterdim
    İstanbulda olsaydınız. Eğer bilgisayarınız laptop ise beraber bir kahve içerken görmek isterdim.

    Masa üstü kullanıyorsanız, sanırım bunada imkan yok