Sen bana sorsana hangi tarihte başvurursam onay alırım diye ?
AO ile bile başvurayım ( o tarihlerde ) onay alırım.
Yazıyoruz ama insanlar negatif bakmaktan güneş ışığını görmüyor
evet adsensenin kafası güzel
benim bi ark hiç anlamaz bu işlerden piczo.com dan bi tane site yapmış c/p site dedim onay vermicek
ertesi gün bi baktım onay vermiş
sonraki 10 günde 10$ para toplamış yuh dedim.
adtech mi , reklam şekline kalite versin ,alakalı reklam çıkarsın , zırt bırt super arkadas reklamı yayınlamasın , birde adsensedeki bağlantı reklamları gibi reklam yapsın ( asıl para ordan gelio ) hemen gecerim!