• 05-07-2008, 18:10:59
    #10
    cache adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    metin reklamlarını kullanmak en mantıklısı.
    Bencede en mantıklısı o hocam, bende daima metin reklamları seçiyorum.
  • 06-07-2008, 20:48:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    metinde de lanet 100 kontör reklamları çıkıyor. 100 tıklamaya 1$ bile alamıyosun ya bukadar da olmaz. google artık bu saçmalığa bir dur demeli!
  • 06-07-2008, 20:56:46
    #12
    bitane daha var bunun gibi, kazı kazan gibi.
  • 06-07-2008, 21:10:48
    #13
    Bence dolandırıcılığın daniskası bu bununla ilgili bir kanun çıkması gerekiyor kanunun boşluğunu kullanıyorlar ve milleti soyuyorlar hırsız bunlar ;

    Diyecek birşey bulamıyorum..

    Savcılara sesleniyorum youtube kapatacağınıza bu siteleri kapatın ; Bu siteler resmen sahtekar ;

    mumcu, muslukçu, mücevherci, otelci, otobüsçü, perdeci, plajcı, bağçantacı, çilingir, dalgıç, çakal, doktor, durakçı, aksici, duvarcı, falcı, gece isçisi, goygoycu, araklayıcı, arpacı, Arakçı, bulgurcu, camici, cepçi,(teşekkürlerürücü), hasırcı, jiletçi, kaftici, kaldırım kuşu, kapkaççı, layıcı, sacayağı, sansar, fare, sarraf işçisi, sıçan, söğüşçü, sövüşçü, tatulacı, tırtıkçı, tokacı, tokatçı, vagoncu, pislikçi, keskici,
    kedici, kelebekçi, kementçi, kepçe otel faresi, kuyruk, kaldırımcı,manitacı, tufacı, yamyam,minareci,


    unuttuğum varsa gerisinide siz yazın
  • 06-07-2008, 21:33:41
    #14
    Reklam İnceleme Merkezi'ni kullanmayı deneyin. Çözüm olabilir.