• 18-09-2006, 22:26:19
    #1
    diyelim ki x sitesinin başvurusu kabul edildi, ancak biz y sitesinde de aynı kodu kullanıyoru. probem olur mu?
  • 18-09-2006, 22:39:49
    #2
    y siteside gerekli koşulları yerine getiriyor illegal bişey yoksa ekleyebilirsin..
  • 18-09-2006, 22:46:44
    #3
    bu soruyu sorun 1000 inci kişisiniz sizi tebrik ediyorum

    şaka bir yana gerçekten çok fazla soruldu bu soru bence biraz araştırın forumda ergünün dediği doğru ayrıca türkçe içerikli siten varsa yabancı içerikli site açarsan ondada kullanabilirsin eminim brazdan o soru gelir :P