• 25-10-2018, 22:31:59
    #10
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uyanıksın, ama yapma böyle şeyler gerek yok.
    estağfurullah hocam. şaka bi' yana uyanıklık değil de cidden denemek istedim bu yüzden de merak ettim nasıl bir yaptırımı olduğunu.



    abagrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense için çok tehlikeli bir hareket hocam kendi reklamına tıklamak. Benim 1 adet adsensim o yüzden banlandı ama ben biraz abartmış olabilirim. Sen o yüzden o konuya çok dikkat et
    yok ben bir tık deneyecektim de gözüm yemedi şu an. bekleyelim bakalım, geldiği zaman görürüz.
  • 25-10-2018, 22:46:05
    #11
    @arpej uyanıklık kısmını manası derin şekliyle bence söyledi (: hayırlısı olsun hocam yine de bol kazançlar (: