hep böyle olsa keşke :P - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
hep böyle olsa keşke :P
12
●
1.005
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
hep böyle olsa keşke :P
1
2
28-06-2008, 12:43:02
#10
elvirs
Üyeliği durduruldu
olur öyle, ben de dünden bir screen atayım
28-06-2008, 13:08:35
#11
ByMeTaNeT
Üyeliği durduruldu
elvirs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olur öyle, ben de dünden bir screen atayım
Pek iyiymiş
ama sanırım senin ingilizce site
28-06-2008, 13:28:09
#12
ayd
Üyeliği durduruldu
ben bir tıka 9,82$ aldım
28-06-2008, 13:37:24
#13
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
çok adsense gösteren çabuk banlanır
"webmaster vadisi"
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler