• 13-08-2018, 00:45:11
    #10
    her şey olabilir bu atmosferde.
  • 13-08-2018, 12:53:12
    #11
    Google özellikle türk youtubelerdan çok fazla kazanç sağlıyor. O yüzden yasaklamazlar. Ama Trump gelir türkiyeden adsenseyi yasaklayacaksınız derse o zaman işler değişir.
  • 13-08-2018, 15:58:38
    #12
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google özellikle türk youtubelerdan çok fazla kazanç sağlıyor. O yüzden yasaklamazlar. Ama Trump gelir türkiyeden adsenseyi yasaklayacaksınız derse o zaman işler değişir.
    Trump'in bile etki edemeyecegi kurum var, o da Google. Hicbir firmanin Trump umrunda degil. Sadece sacma salak hareketlerinden zarar ederiz korkusu var.
  • 13-08-2018, 22:35:19
    #13
    Bu konuya benzer bir konu da ben açmıştım;

    https://www.r10.net/webmaster-genel-...likede-mi.html
  • 13-08-2018, 22:44:14
    #14
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trump'in bile etki edemeyecegi kurum var, o da Google. Hicbir firmanin Trump umrunda degil. Sadece sacma salak hareketlerinden zarar ederiz korkusu var.
    hocam aslında kısmen haklısınız da ortada bir lockheed martin (f-35) olayı var. yaptırımların bu kadar ileri gideceğini düşünmüyorum ama belli olmaz tabii.
  • 13-08-2018, 22:50:39
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaptanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İran ve çine kapalı mesela oralardanda geliyordu.
    İran’ı bilmiyorum ana Çin için yoğun spamdan dolayı girilmiyor diye biliyordum.
  • 13-08-2018, 23:49:47
    #16
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trump'in bile etki edemeyecegi kurum var, o da Google. Hicbir firmanin Trump umrunda degil. Sadece sacma salak hareketlerinden zarar ederiz korkusu var.
    Adsense ekonomik sebeplerden dolayı türkiyeden çekilebilir mi peki?
  • 14-08-2018, 00:24:31
    #17
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense ekonomik sebeplerden dolayı türkiyeden çekilebilir mi peki?
    Türkiye içi yayınlanan reklamlardan kazandığı para düşecek dolara çevirdiğinde ancak Türkiye'den yurtdışına verilen reklamlardan onarın bir zararı olmayacak ama reklamveren zarara girecek. Doların yüksek olması yabancı anahtar kelimenin TL olarak artmasına neden oluyor. Venezuela gibi olmadığımız sürece maddi nedenlerden dolayı çekileceklerini sanmam.