Bu kazanç sizce iyimi ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu kazanç sizce iyimi ?
16
●
1.098
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu kazanç sizce iyimi ?
1
2
11-08-2018, 14:12:46
#10
Oopinarbasi
Ozc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar sizce bu kazançlar iyimi?
https://i.resimyukle.xyz/41PMPQ.jpg
toprağım bence çok iyi.. şaşırdım açıkcası. bende 3 tıklamaya 2 tl filan
11-08-2018, 14:49:39
#11
ByFataLTR
Benim 116 tık 31,83TL kazanç var şükredin bence
11-08-2018, 21:11:37
#12
bilgicinitr
bence iyi hocam hayirli olsun
11-08-2018, 21:27:06
#13
Daryl
TBM iyi TO artarsa çok güzel gelir elde edersin, TO'yu arttırmak için reklam yerleşimini gözden geçirmelisin.
11-08-2018, 22:22:41
#14
rampapapam
Üyeliği durduruldu
Ağam bizle eğlenir
12-08-2018, 18:50:44
#15
Ozc
Üyeliği durduruldu
rampapapam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ağam bizle eğlenir
20 30 derken ?
12-08-2018, 18:53:29
#16
rampapapam
Üyeliği durduruldu
Ozc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 30 derken ?
Anlamadım hocam.
İmzamı diyorsanız telefon numaramın sonu 20 30
12-08-2018, 19:15:12
#17
Ozc
Üyeliği durduruldu
rampapapam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlamadım hocam.
İmzamı diyorsanız telefon numaramın sonu 20 30
pardon hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler