• 11-08-2018, 11:08:26
    #10
    Yüzde 1.5 tıklama oranına düşük diyor millet. Gerçekten hayret ediyorum.
  • 11-08-2018, 11:35:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşleyişin mantığı "sektör yanlış" açıklaması yapmak mı? Ne kadar çok biliyorsunuz işleyişin mantığını bravo! Sizden başka kimse bilmiyor bu işleyişi ne diyelim seçilmiş kişisiniz. Arkadaş var olan sitesi için değerler paylaşmış, napsın şimdi? Sektör mü değiştirsin %100 %200 kazandırmak için? Bu aklı vermeyi biz bilmiyor muyuz? Keşke siz de çarpım tablosunu bilseniz...

    aynen ya
  • 11-08-2018, 11:55:55
    #12
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya sen ne diyosun kardeşim anlayamadım ben seni? Bir sorun varsa pm at konuşalım halledelim çözelim. Yanlış, yukarıda ki resme göre herşey yanlış. Yerleşim yanlış, reklam birimi yanlış, içerik yanlış, yanlışta yanlış.

    Şurada yardımcı olmak için yorum atıyoruz ama uğraştığımız adamlara bak ya. Çekilecek dert değilsiniz, fikriniz yoksa susun konu sahibi yazsın. Boş boş hesaplamalar, anlamsız anlamsız hareketler bu ne ya?

    Düz mantık matematik ne yazık ki bu işlerde geçerli değil. Orada gördüğün rakamlar için yıllardır kafa patlatıyorum. 3. kez alıntılama, daha fazla münakaşaya girmek istemiyorum.
    Mesajıma alıntı yapacak, sen ne diyosun kardeşim? yazacaksın ve mesajın sonunda alıntılama diyeceksin öyle mi? Yok öyle yağma!

    Burada tartışılan içeriğin doğru olup olmadığı değil, mevcut içerikle bu değerlerin ideal olup olmadığı!

    Zamanında karar verilmiş, bir site açılmış ve bu değerler ortaya çıkmış mı? Çıkmış! Sitenin içeriğini tartışmayacağız, reklam kazancının ideal olup olmadığını tartışacağız. Yardımcı olduğunuz falan yok, sadece saçma sebepler ortaya sürdünüz. İçeriği değiştiremeyeceğine göre yazdığınız sebepler saçmalıktan öte geçmiyor. Reklam yerleşimi, reklamı birimi vb. düzenlenerek elbette belirli bir artış sağlanabilir. Verdiniz mi bu konuda bir öneri? Öneri vermediyseniz, ben vermedim diye bana yükselmeye hakkınız yok!

    Öneri de vereyim,

    Bu değerleri tıklanmayan reklam birimlerini siteden kaldırarak, reklamları içeriğin başlangıcına, ortasına ve sonuna yerleştirerek, mobil cihazlar için duyarlı reklam birimleri kullanarak ve kaliteli içerik yayınlayarak artırabilirsiniz. Bunları yaparsanız Sayfa To değeriniz en fazla %3-4'lere kadar yükselir. Öyle 100 kat 200 kat gibi yükselişleri ancak hayal dünyasında uçanlar iddia eder!
  • 11-08-2018, 11:59:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajıma alıntı yapacak, sen ne diyosun kardeşim? yazacaksın ve mesajın sonunda alıntılama diyeceksin öyle mi? Yok öyle yağma!

    Burada tartışılan içeriğin doğru olup olmadığı değil, mevcut içerikle bu değerlerin ideal olup olmadığı!

    Zamanında karar verilmiş, bir site açılmış ve bu değerler ortaya çıkmış mı? Çıkmış! Sitenin içeriğini tartışmayacağız, reklam kazancının ideal olup olmadığını tartışacağız. Yardımcı olduğunuz falan yok, sadece saçma sebepler ortaya sürdünüz. İçeriği değiştiremeyeceğine göre yazdığınız sebepler saçmalıktan öte geçmiyor. Reklam yerleşimi, reklamı birimi vb. düzenlenerek elbette belirli bir artış sağlanabilir. Verdiniz mi bu konuda bir öneri? Öneri vermediyseniz, ben vermedim diye bana yükselmeye hakkınız yok!

    Öneri de vereyim,

    Bu değerleri tıklanmayan reklam birimlerini siteden kaldırarak, reklamları içeriğin başlangıcına, ortasına ve sonuna yerleştirerek, mobil cihazlar için duyarlı reklam birimleri kullanarak ve kaliteli içerik yayınlayarak artırabilirsiniz. Bunları yaparsanız Sayfa To değeriniz en fazla %3-4'lere kadar yükselir. Öyle 100 kat 200 kat gibi yükselişleri ancak hayal dünyasında uçanlar iddia eder!

    Bir zamanlar hayaldi ama şimdi değil Sizin hayalinizi mi yaşıyorum ben şimdi 🤔
  • 11-08-2018, 12:01:28
    #14
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar hayaldi ama şimdi değil Sizin hayalinizi mi yaşıyorum ben şimdi 🤔
    Haber sitesi ile bu hayali gerçektirdiğin gün gelip bunları yazarsın oldu mu kardeşim