Bu tıklamaya Bu Gelir Normal mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu tıklamaya Bu Gelir Normal mi ?
5
●
402
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu tıklamaya Bu Gelir Normal mi ?
09-08-2018, 11:59:19
#1
sosyalelit
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar Merhaba;
Admob kullanan varmıdır ? Bu gösterim ve tıklanmaya gelir normal mi ?
Adsense alıp eklesem ne kadar gelir olur
09-08-2018, 12:08:06
#2
kodflex
33 Tklma, 2032 Gs, 5,78 TL. Benim uygulama bu şkilde.
09-08-2018, 12:10:28
#3
sosyalelit
Üyeliği durduruldu
kodflex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
33 Tklma, 2032 Gs, 5,78 TL. Benim uygulama bu şkilde.
bir sıkıntı var ozaman bende hocam
bunu nasıl yükseltebiliriz
09-08-2018, 12:19:54
#4
Leadman
33 tıklama 30 lira ben de...
09-08-2018, 12:22:08
#5
sosyalelit
Üyeliği durduruldu
Leadman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
33 tıklama 30 lira ben de...
Hocam bu neye göre artıyor fiyat ? ona göre düzenlemeler yapsak normal adsense eklesek gelir ne kadar olur ? ortalama
09-08-2018, 23:20:49
#6
Leadman
sosyalelit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bu neye göre artıyor fiyat ? ona göre düzenlemeler yapsak normal adsense eklesek gelir ne kadar olur ? ortalama
Tıklamalar Amerika'dan olduğu için yüksek.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler