• 26-07-2018, 19:06:31
    #1
    Daha demin maillerimi kontrol ederken bir mail geldi mailde değişik bir rapor vardı ilk defa gelen bir rapor sizce bu nedir?

    yanlışlıkla oluşan bir durum mu yoksa anormal bir şey mi anlamlandıramadım daha önce yaşayan vs varsa mesaj yazabilirse çok iyi olur
  • 26-07-2018, 19:26:16
    #2
    hoxelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha demin maillerimi kontrol ederken bir mail geldi mailde değişik bir rapor vardı ilk defa gelen bir rapor sizce bu nedir?

    yanlışlıkla oluşan bir durum mu yoksa anormal bir şey mi anlamlandıramadım daha önce yaşayan vs varsa mesaj yazabilirse çok iyi olur

    Merhaba,

    aynısı bende de var. Demin mesaj geldi 2$ yazıyor.
  • 26-07-2018, 19:27:43
    #3
    hicyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    aynısı bende de var. Demin mesaj geldi 2$ yazıyor.
    sizin geliriniz 2 dolar mı peki? yani doğruluk payı varmı gelen mailin
  • 26-07-2018, 19:29:19
    #4
    hoxelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha demin maillerimi kontrol ederken bir mail geldi mailde değişik bir rapor vardı ilk defa gelen bir rapor sizce bu nedir?

    yanlışlıkla oluşan bir durum mu yoksa anormal bir şey mi anlamlandıramadım daha önce yaşayan vs varsa mesaj yazabilirse çok iyi olur
    hoxelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin geliriniz 2 dolar mı peki? yani doğruluk payı varmı gelen mailin
    2 Dolar ile alakası yok.

    Sizin nasıl peki örtüşüyormu?
  • 26-07-2018, 19:34:24
    #5
    hicyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    aynısı bende de var. Demin mesaj geldi 2$ yazıyor.
    hicyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Dolar ile alakası yok.

    Sizin nasıl peki örtüşüyormu?
    uzaktan yakından alakası yok gelen paranın %2 si gibi bir şey gelen mail
  • 26-07-2018, 19:38:29
    #6
    Banada geldi 2 dolar yaziyo
  • 26-07-2018, 19:41:17
    #7
    Peki bunun ne olduğunu bilen arkadaşlar varmı?
  • 26-07-2018, 19:41:45
    #8
    hicyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bunun ne olduğunu bilen arkadaşlar varmı?
    evet bende merak ettim ne olduğunu bilen adsense uzmanları varsa yorum atabilirler mi
  • 26-07-2018, 19:45:54
    #9
    dolar üzerinden hesaplayıp yazmışlar,anlaşılmayacak bişey yoki..