2 tıka 1,06 USD nihaha hemde localde tıkladım yani reklamları denemek amacı ile adsense yayınlanan bir sitem bile yok.localde denedim.süper bir keyword buldum hiç bir şekilde banlanma ile alakası yok sadece ülkemizde pek gelişmemiş bir olay.bundan dolayı yuksek gelirler elde edilebiliyor
hayal kurmaya başlasammı site yapıp zengin olacağım diye
ciddi misin sen? hakikaten localden mi tıklıyosun?
2 tıka 1,06 USD nihaha hemde localde tıkladım yani reklamları denemek amacı ile adsense yayınlanan bir sitem bile yok.localde denedim.süper bir keyword buldum hiç bir şekilde banlanma ile alakası yok sadece ülkemizde pek gelişmemiş bir olay.bundan dolayı yuksek gelirler elde edilebiliyor
hayal kurmaya başlasammı site yapıp zengin olacağım diye
ama dikkat, cüzdanına lokal anestezi yapar,hissedemezsin birdaha
eğer 75.000 gösterim yapıpta 600 küsür tıklama alıyorsan bu google'nin değil senin hatan demekki yerleşim iyi değil ziyaretçi reklamlarına tıklayacak kadar etkilenmemiş demektir. Bence eksiklerini gider..
bir de buna bakın.
51.257 gösterim, 388 tık, 23,22 $ kazanç,
sadace bir sitemin tek bir sayfasından kazandığım ücret. O sayfaya günlük sadece 300 350 kişi giriyor.
ahh ahh hiç bunları demek istememiştim. nasıl beni böyle anladınız bizim amacımız aslında google protestosu olmalı. 0.001 ci .info spam kuponcu sitelerin reklamların gına gelmedi mi daha size ? google kupon dağıtmayı bırak artık !
bu gün 65k gösterim 10$ bu ay için en kötüsü sanırım bu oldu. priapos bir el at yav bir ara yerleşim desteği veriyordun msne ekledimdi yoğun olduğundan halledememiştik... ( priapos , sct olmuş )