Herkes için AdSense notlarım... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkes için AdSense notlarım...
20
●
1.630
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Herkes için AdSense notlarım...
1
2
3
19-06-2008, 21:07:11
#10
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olmaz tabiki, amacımız türk reklam yayıncısının kazanması olduğuna göre ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar iyi.
Hmm iyi. MD' de yeni konu açtım da
19-06-2008, 21:22:50
#11
GosuNinja
Misafir
güzel tespit tebrkler mitat takıp edıom snı
19-06-2008, 23:59:14
#12
Ugursuz
Teşekkürler priapos takipteyiz
20-06-2008, 01:30:22
#13
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
Çok pis takip ederim bilirsin
20-06-2008, 01:32:23
#14
Fhenix
Ben bu konuyu yer imlerine bi' ekliyim
Eyvallah priapos.
20-06-2008, 01:39:49
#15
vistadriver
I'm here..
20-06-2008, 03:02:44
#16
Priapos
DarkRhyme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok pis takip ederim bilirsin
takip et beni ortak
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben bu konuyu yer imlerine bi' ekliyim
Eyvallah priapos.
Sitelerimi niye eklemiyo kimse
vistadriver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
I'm here..
follow me
20-06-2008, 03:44:09
#17
Priapos
Marmara adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resim o ... google reklamlarının JPG hali. Gerçek değil
Sizden kaçmaz kameralarına mı yakalandık
20-06-2008, 03:55:56
#18
Priapos
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devamını okumak için beni takip edin...
https://www.r10.net/google-adsense/18...anlasmali.html
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler