Adsense reklamım i.e.7.0'da neden görünmüyor?
4
●473
- 12-06-2008, 13:02:27Reklamı koyduktan sonra tamamen gorunmesi icin en az 10dklık bir surenin gecmesi lazım bu 10dk lık sure gectikten sonrada bazen bir gorunur bir gorunmez yarım icinde tamamen oturur reklamlar..
msi6 yada 7 reklam kodlarının goruntulenmesi acısından bir sıkıntı yaratmaz - 12-06-2008, 17:48:08problem onunla ilgili değil, sanırım kaspersky ile ilgili bir sorun, bu arada kullandığım diğer reklam birimleri de i.e.7.0 da görüntülenmiyor.Ekinoks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle