• 12-06-2008, 22:49:21
    #46
    adwordscüler arttı galiba, daha çok gösterim istiyolar
  • 13-06-2008, 00:49:09
    #47
    blogcu dışında kullandıım adsenstende alıyorsa bırakıyım zaten siteme ügnde kaç kişi giriyoki :S
  • 13-06-2008, 00:53:10
    #48
    He he vay blogcu 'nun haline. Saldırın gari

    Şu cepci reklamları da erise artık
  • 13-06-2008, 00:54:43
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Saldırdık Gari kabul etseler bari
  • 15-06-2008, 16:23:04
    #50
    Blogcudan daha önce başvurdum ama kabul edilmedim ve sebepte yok.Şimdi tekrar başvurmak istiyorum ama olmuyor tekrar başvuruyu yenileyemiyoruz.Bigisi olan varmı ?
  • 15-06-2008, 16:27:47
    #51
    oh ne güzel

    benim bugün 46. günüm tık yok