• 12-06-2008, 21:18:50
    #37
    MUSE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O şekilde başvurduğumuzda sadece blogcudaki reklamlardanmı %10 alıyor yoksa diğer sitelerimizde gösterdiğimiz reklamların %10 u blogcununmu oluyor ?
    tamamından alıyor dostum ben blogcuda 5 onun haricinde 4 siteye sahibim.Mecbur yuzde 10 verioz blogcuya ama yapacak bişey yok onay için 3 4 ay bekleseydim daha fazla zarar ederdim.Hem böylelikle ben banlanırsam belki blogcuyuda banlarlar
  • 12-06-2008, 21:22:14
    #38
    Arkadaşlar,

    Nerden başvurcaz bu adsense ye..?
  • 12-06-2008, 21:24:04
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    tamamından alıyor dostum ben blogcuda 5 onun haricinde 4 siteye sahibim.Mecbur yuzde 10 verioz blogcuya ama yapacak bişey yok onay için 3 4 ay bekleseydim daha fazla zarar ederdim.Hem böylelikle ben banlanırsam belki blogcuyuda banlarlar
    benden alacakları %10 'u helal etmiyorum blogcuya ama dediğin gibi ne zamandır bekliyorum yapacak birşey yok
  • 12-06-2008, 21:25:17
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogcu'nun kontrol panelindeki Adsense bannerına tıklayarak mı üye oldun ?
    Evet oraya tıklayarak üye oldum
  • 12-06-2008, 21:34:08
    #41
    Arkadaşlar siz kendiniz blogcudan adsense başvurusu yaparsanız sadece bloğuzda adsense kodları kullandığınız zaaman blogcu yüzde10 alıyor isterseniz adsense ayarlarından blogcuyu silerek kendi forumunuzda sitenizde de kullanabilirsiniz.
  • 12-06-2008, 21:39:07
    #42
    dijitalmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar siz kendiniz blogcudan adsense başvurusu yaparsanız sadece bloğuzda adsense kodları kullandığınız zaaman blogcu yüzde10 alıyor isterseniz adsense ayarlarından blogcuyu silerek kendi forumunuzda sitenizde de kullanabilirsiniz.
    silmek dediğin hesap erişimi mi oluyor?

    ben onu engelledim ama sanırsam gene ödeme alınca alacak %10 unu.Eğer yanlışsa tam bi bilgi verir misin?
  • 12-06-2008, 21:41:16
    #43
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bırakın alsın %10 adam beleş host ediyor sizi
  • 12-06-2008, 22:32:32
    #44
    Üyeliği durduruldu
    benim siteyide 2 haftada kbl ettiler..
  • 12-06-2008, 22:35:43
    #45
    2,5 aydır hala cevap gelmedi ses seda yok birde blogcuyu deneyelim