Arkadaşlar siz kendiniz blogcudan adsense başvurusu yaparsanız sadece bloğuzda adsense kodları kullandığınız zaaman blogcu yüzde10 alıyor isterseniz adsense ayarlarından blogcuyu silerek kendi forumunuzda sitenizde de kullanabilirsiniz.
silmek dediğin hesap erişimi mi oluyor?
ben onu engelledim ama sanırsam gene ödeme alınca alacak %10 unu.Eğer yanlışsa tam bi bilgi verir misin?