• 17-10-2017, 22:20:55
    #28
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://adsinteractivemedia.com/

    Ben bunlarla çalışıyorum %20 komisyon alıyorlar. Fatura istiyorlar.
    Çok bir hitim yoktu. Günlük 100-300 şu an için. Sitelerden biri yeni zaten. Fakat facebook reklamı çektiğimde gelir ciddi artış gösterebiliyordu. Siteye eklediğim çoğu yazı da ikinci sayfadan bazen birinci sayfadan giriş yapabiliyordu. Herşey o kadar iyiydi ki, az önce uyuya kalmışım, kabus görerek uyandım. Öyle etkiledi beni.
  • 17-10-2017, 23:49:02
    #29
    Geçmiş olsun hocam adsense olayında malesef durumlar böyle. Eğerki tek gelir kaynağınız bu ise işte o zaman olaylar kabusa dönüyor.
    Çözüm konusuna gelecek olursak 301 en mantıklı çözüm gibi duruyor. Yada çok kazandırmasada alternatif reklam şirketlerini kullanabilirsin.
    Merak ettim aylık kazanç aralığınız neydi ?
  • 18-10-2017, 00:23:39
    #30
    geçmiş olsun üstad yürekten söylüyorum senin adına üzüldüm.
  • 18-10-2017, 00:52:08
    #31
    Üyeliği durduruldu
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam adsense olayında malesef durumlar böyle. Eğerki tek gelir kaynağınız bu ise işte o zaman olaylar kabusa dönüyor.
    Çözüm konusuna gelecek olursak 301 en mantıklı çözüm gibi duruyor. Yada çok kazandırmasada alternatif reklam şirketlerini kullanabilirsin.
    Merak ettim aylık kazanç aralığınız neydi ?
    Evet şu an gelir kapılarımdan biri bu. Yeni evlendim ve bugün neredeyse ağlayacaktım. Çünkü paradan çok verilen emeğe üzülüyor insan. Kazanç aralığı 700-1000 TL arası Adsense'den.



    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam adsense olayında malesef durumlar böyle. Eğerki tek gelir kaynağınız bu ise işte o zaman olaylar kabusa dönüyor.
    Çözüm konusuna gelecek olursak 301 en mantıklı çözüm gibi duruyor. Yada çok kazandırmasada alternatif reklam şirketlerini kullanabilirsin.
    Merak ettim aylık kazanç aralığınız neydi ?
    Artı, 301 olayında merak ettiğim şu. Bu adamlar adam akıllı neden hesabı kapattıklarını zaten açıklamıyorlar. Dolayısıyla, 301 çeksem yine para çekecek kıvama gelince yine kapatmayacaklar mı hesabı. Anlamıyorum ki...
  • 18-10-2017, 00:59:33
    #32
    Banlanan hesaplar açılmıyor en az 4 sene o isim kara listede ( arkadaşımdan biliyorum )
    Kesinlik o bilgisayar ve internet ip başka adsense açmayın domain banı olsa kaldırıldı ama hesap banı açılmıyor
  • 18-10-2017, 01:05:57
    #33
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlanan hesaplar açılmıyor en az 4 sene o isim kara listede ( arkadaşımdan biliyorum )
    Kesinlik o bilgisayar ve internet ip başka adsense açmayın domain banı olsa kaldırıldı ama hesap banı açılmıyor
    Domain banı da var, hesap banı da. Tam anlayamadım demek istediğiniz. Hesap zaten banlandı, tamam. Açıklamanın en altında sitelerinde banlandığı yazıyor.
  • 18-10-2017, 01:09:08
    #34
    Spectral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain banı da var, hesap banı da. Tam anlayamadım demek istediğiniz. Hesap zaten banlandı, tamam. Açıklamanın en altında sitelerinde banlandığı yazıyor.
    Mail yollamışlardır şu şu içerikler yasaklı diye kaldırın bize bildirin tarzında 3 senne evel öyle mail atıyorladı şimdi nasıl bilmem hiç ban almadığın için arkadaşımın haber sitesi vardır asker kurşunlama haberi vardı şiddetli içerik algıladı link kaldırın bize bildirin demişti linki sildi yolladı adsense aktif olmuştu domain açılmıştı yani öyle bildirirsen en azından sitelerini kurtarırsın
  • 18-10-2017, 01:12:34
    #35
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail yollamışlardır şu şu içerikler yasaklı diye kaldırın bize bildirin tarzında 3 senne evel öyle mail atıyorladı şimdi nasıl bilmem hiç ban almadığın için arkadaşımın haber sitesi vardır asker kurşunlama haberi vardı şiddetli içerik algıladı link kaldırın bize bildirin demişti linki sildi yolladı adsense aktif olmuştu domain açılmıştı yani öyle bildirirsen en azından sitelerini kurtarırsın
    Keşke öyle bir uyarı gelseydi. Adamlar direk banladı.
    Kurtarma şansım yok, çokta umursamayacağım ama ilerde başıma gelmemesi için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sorun burada. Google'ın açıklamalarından hiç bir şey anlamak mümkün değil.
  • 18-10-2017, 01:17:14
    #36
    Popup reklam kullandım mı başka firmanın google geçende uyardı herkesi yasak başka reklam firmalarında popup reklamı