mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam adsense olayında malesef durumlar böyle. Eğerki tek gelir kaynağınız bu ise işte o zaman olaylar kabusa dönüyor.
Çözüm konusuna gelecek olursak 301 en mantıklı çözüm gibi duruyor. Yada çok kazandırmasada alternatif reklam şirketlerini kullanabilirsin.
Merak ettim aylık kazanç aralığınız neydi ?
Evet şu an gelir kapılarımdan biri bu. Yeni evlendim ve bugün neredeyse ağlayacaktım. Çünkü paradan çok verilen emeğe üzülüyor insan. Kazanç aralığı 700-1000 TL arası Adsense'den.



mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam adsense olayında malesef durumlar böyle. Eğerki tek gelir kaynağınız bu ise işte o zaman olaylar kabusa dönüyor.
Çözüm konusuna gelecek olursak 301 en mantıklı çözüm gibi duruyor. Yada çok kazandırmasada alternatif reklam şirketlerini kullanabilirsin.
Merak ettim aylık kazanç aralığınız neydi ?
Artı, 301 olayında merak ettiğim şu. Bu adamlar adam akıllı neden hesabı kapattıklarını zaten açıklamıyorlar. Dolayısıyla, 301 çeksem yine para çekecek kıvama gelince yine kapatmayacaklar mı hesabı. Anlamıyorum ki...