Kazanmanız için sadece bir öneri dostlar. - Sayfa 4 - R10.net
  • 29-09-2017, 02:18:59
    #28
    Ellerinize sağlık hocam, güzel bir yazı olmuş.
    nokta
  • 29-09-2017, 02:21:37
    #29
    Peker adlı üyeden alıntı
    Dediklerinize KISMEN katılıyorum. Lakin ingilizce hizmet veren bir sisteminiz olduğu için TR içeriği çok fazla dövmüşsünüz hocam.

    Bende size bir örnek vereyim. TR açtığım 2,5 aylık yeni sitemden.



    Hitler toplam 230 değil, günlük 230'tur.

    Bu arada adsense Reklam yerleşimi konusunda SIFIR bilgim var. TO'su düşük yani. Hatta Adsense hakkında bilgim bile çok az.

    Ben bu tutumuzu vermiş olduğunuz hizmete bağlıyorum, zira TR'de gelirler okadar ölü değil.

    Ayrıca siz daha iyi bilirsiniz, Adsense Genel Kategori, Hassas kategori oranlarını analiz ederek gerekli engellemeler yapılırsa kazanç daha da artar. TBM yükselir. Yanlış mıyım?

    Kişisel düşüncemdir. Saygılar.
    Mesele tr değil niche olması, gerçi mevzu niche bile olsa yurtdışı daha çok kazandırır
  • 29-09-2017, 02:39:13
    #30
    Coderca adlı üyeden alıntı
    Mesele tr değil niche olması, gerçi mevzu niche bile olsa yurtdışı daha çok kazandırır
    Hayır Niche veya değil. Muhakkak ki YABANCI içerikli siteler çok kazandırıyor. Benim demek istediğim TR'de de iyi kazançlar var yani. Benim TO çok düşük hocam gördüyseniz. Reklamları savurmamdan dolayı sanırım Yanlış anlaşılma olmasın. Herkes TR'ye vurmuş ama 4k ile aylık çift rakamlı K gelir elde eden siteler siteler var TR'de. Ben @Akbas hocamın Adsense bilgisinin yanından bile geçemem adsense de çok yeniyim zaten. Sadece deyinmek istedim. Muhalefet olmak değil amacım. iyi forumlar.
    Herkes Gibi SEO'cu, Ama Kendine.. [Bildiklerimin Ustası, Bilmediklerimin Kölesiyim..]
  • 29-09-2017, 02:47:49
    #31
    Peker adlı üyeden alıntı
    Hayır Niche veya değil. Muhakkak ki YABANCI içerikli siteler çok kazandırıyor. Benim demek istediğim TR'de de iyi kazançlar var yani. Benim TO çok düşük hocam gördüyseniz. Reklamları savurmamdan dolayı sanırım Yanlış anlaşılma olmasın. Herkes TR'ye vurmuş ama 4k ile aylık çift rakamlı K gelir elde eden siteler siteler var TR'de. Ben @Akbas hocamın Adsense bilgisinin yanından bile geçemem adsense de çok yeniyim zaten. Sadece deyinmek istedim. Muhalefet olmak değil amacım. iyi forumlar.
    İkimizde aynı şeyi söylüyoruz zaten ama yorumlamamız farklı, iyi forumlar.
  • 29-09-2017, 10:48:14
    #33
    Size tamamen katılyorum.

    Spam çok tatlıdır kısa vadede iyi kazandırır. uzun vadede çöptür bu sektörde varım.

    Fakat özgün siteler çok güzel oluyor. Özgünlükten kastım su değil.

    Moda sitesi açıp 2017 eşarp modelleri 200 kelime makale değil

    bir moda sitesi açıp kombinleri anlatan sosyal medyada paylaşılacak bir site açmak en doğrusu.

    Yani sunu düşünün bir kullanıcı olarak sitenizde vakit geçirirmisiniz? O halde hayırlı olsun başaracaksınız...
  • 29-09-2017, 23:31:21
    #34
    Bir çok kişi teşekkür etmiş.Rica ederim inş birilerinin bu fikirler işine yarar yol gösterir.
    Bazı arkadaşlar kelime nasıl bulunur , bana kelime verirmisin, hangi sektöre gireyim demiş arkadaşlar 1-2 mesaj olsa yardımcı olurum 40 küsür pm geldi kaç kişiye yardımcı olabilirim ? Hak geçmemesi adına malesef kimseye yardımcı olamadım.Kusura bakmayın.
    Yakın bir zamanda niche için gerekli olanlar yapılacak işlemler ve tüm adımları anlatan bir e-book yayınlamayı düşünüyorum.İnş o zaman birileri faydalanır.
    47-19 onay almadan iş yapmayın.
  • 30-09-2017, 00:07:28
    #35
    Akbas adlı üyeden alıntı
    Bir çok kişi teşekkür etmiş.Rica ederim inş birilerinin bu fikirler işine yarar yol gösterir.
    Bazı arkadaşlar kelime nasıl bulunur , bana kelime verirmisin, hangi sektöre gireyim demiş arkadaşlar 1-2 mesaj olsa yardımcı olurum 40 küsür pm geldi kaç kişiye yardımcı olabilirim ? Hak geçmemesi adına malesef kimseye yardımcı olamadım.Kusura bakmayın.
    Yakın bir zamanda niche için gerekli olanlar yapılacak işlemler ve tüm adımları anlatan bir e-book yayınlamayı düşünüyorum.İnş o zaman birileri faydalanır.
    E-book güzel olur böylece direk siteye mali gücü yetmeyenler ve kendileri bir şeyler başarmak isteyenler adına yol göstermiş olursunuz. E-book çıkarsa beni etiketleyin Severek okuyacağım.
    Lütfen R10 üzerinden onay almadan işlem yapmayın. Skype kullanmıyorum.
  • 30-09-2017, 22:13:19
    #36
    Kitabı yazmaya karar verdim.Kitap içerisinde dikkat edilmesi gereken spam sitelerden de bahsedeceğim.Umarım tüm forum yararlanır ve saçma sapan almanca vs dillerde saç stilleri siteleri ile zaman harcamazlar.
    47-19 onay almadan iş yapmayın.